sâmbătă, 1 octombrie 2011

Oglinda fermecata-icoana fiarei?!

Efodul-antena(an-sat)


Privind la Chivot,intreband spre Efod,
Virtual,inainte sa cad am vazut
La En-Dor pe David...contrafacut!

Pe vrajitoare o tin la stalpul infamiei,
Sau da cu matura prin pod...,
Iar laptopului de la piept ai zic...efod!

Intreb si-mi raspunde...,
Imi raspunde si fara sa'ntreb,
Am ''semnal''fara sa urc Muntele Horeb!!

Vrajitoarea-i ...rotunda,sa'ajungem tot acolo(!)
O mana,pe frunte i-a scris (sat-an-sat)!
Azazel ,intr-un card s-a ...clonat!

Alaltaieri,initiati ca...reformati(...)
Am consimtit  tabu-televizorul adventist(!)
Era...intaiul terorist!

...mda,dar acesta ne descopera toate cele,
De tradatori,informatori,de Luther...,
E  Inter Cer si Net...,e un computer!

Aaa,sa nu fim grabnici la cuvant,
Noi i-am iertat la timp,pe rand,
Dar ...astia sant!

La Har-ward,studentii adventisti-iluministi,
Pe baza ADN-ului lui Uza si-a informatiei precise,
Au inventat un laptop cu circuitele inchise!!

Are 12 pietre scumpe,in plus ,mai multe...,
Ma lasa surd si mut de uimire,
Prin lumina,contrast si...desavarsire!

Din '43,'44,'25 sau '51 dam roata marii si nu ne-am intrebat,
Cum se face ca din batrani am consfintit
Cu'nvatatori alesi si lucratori cu scop platit?!?

La dogmele visate-mumii imbalsamate;
Asa sant eu ca'ntreb din sadica placere,
De ce site-ul acesta nu-l scoate...la vedere?!?

Iar Solomon inumara ingratul,
Talantii,ce mostenire ne lasase...,
Si am gasit cu cardul ingropati:666!!

(interzisa republicarea!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu