sâmbătă, 17 decembrie 2011

Lupul

S-a intamplat ca visam ca visez
Cu fior,doar o umbra intr-o noapte de miez,
In a lumii dincolo,pe-a semnului cale,
O fiara de lup parsiv imi da rotocoale!


Si atunci m-am trezit sa va spun un cuvant,
Dar fiara parca intrase'n Adanc-in pamant!
Trairea totala in ganduri sa rup,
Simteam imprejur miros greu de lup!



Credit photo:emolana.deviantart.com


La ochi ma lega un vis in alt vis,
Iar lupul iesi din nou,maraind din Abis,
Cu ranjet salbatic,infatisare,
In spaimele noptii sunt prins ca in gheare;


Si rup din nou plasa cosmarului meu,
In jur nu e nimeni,nici duh si nici zeu!
Nu pot a pricepe-sunt urme in lut,
Dar unde dispare fiara de lup?


Din nou atipii hotarat c-am sa pot 
Sa prind si sa lupt cu fiara pe loc,
Si simt eu o forma groteasca de fiara,
Lupta dinlauntru sa iasa afara!


Fior de mirare...graiesc catre tine,
Caci fiara de lup iesise...din mine!
-Atentie oi,voi capre si vulpi,
Daca n'ati fi si voi niste mielusei...de lupi!


(interzisa copierea!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu